Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Zarządu Dróg Miejskich w Grudziądzu

Wyszukiwanie zaawansowane

Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach w granicach administracyjnych Miasta Grudziądza w 2009 roku


Grudziądz: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach w granicach administracyjnych Miasta Grudziądza w 2009 roku
Numer ogłoszenia: 16222 - 2009; data zamieszczenia: 03.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu , ul. gen. Józefa Hallera 79, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 45 10 395, faks 0-56 45 10 395.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdm.grudziadz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa nie posiadająca osobowiści prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach w granicach administracyjnych Miasta Grudziądza w 2009 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Celem ułatwienia Wykonawcom udziału w postępowaniu i składania ofert Zamawiający dzieli zamówienie na następujące części w poszczególnych technologiach wykonania. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia w/g poniższego podziału technologii wykonania remontów (szczegółowy opis techniczny Specyfikacje techniczne na remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych 2009 r. Załącznik nr 5 do SIWZ): Część I przy użyciu masy bitumicznej z recyklera Część II przy użyciu masy bitumicznej z otaczarki (ręczne rozłożenie mieszanki PN) Część III przy użyciu masy bitumicznej z otaczarki (mechaniczne rozłożenie mieszanki, warstwa wiążąca i ścieralna SMA) Część IV przy użyciu grysów kamiennych i emulsji asfaltowej remonterem Część V przy użyciu masy na zimno. Przedmiar ogólny I Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych przy użyciu masy z recyklera ok. 6600,00 m2 II/III Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych przy użyciu masy z otaczarki-(ręczne i mechaniczne rozłożenie mieszanki PN i SMA) Mechaniczne ok.2200,00 m2 Ręczne ok. 4100,00 m2 IV Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych przy użyciu grysów i emulsji - remonterem. ok. 8450,00 m2 V Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych przez wbudowanie masy na zimno. 60,00 Mg.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: * dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń o specjalności drogowej (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych przepisów) Wykazane osoby winne posiadać aktualne zaświadczenia o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. 1.1.2 a) Wykonawca składający ofertę na wykonanie jednej lub więcej części zamówienia winien dla poszczególnych technologii wykazać się realizacją wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 1.1.2 b) Za robotę budowlaną odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna robotę budowlaną, polegającą na wykonaniu remontów w poniższych technologiach o wartości nie mniejszej niż: * 250 000,00 zł brutto dla Części nr I -(remonty naw. bitum. przy użyciu masy z recyklera), * 250 000,00 zł brutto dla Części nr II -(remonty naw. bitum. przy użyciu masy z otaczarki, ręczne rozłożenie mieszanki PN), * 150 000,00 zł brutto dla Części nr III -(remonty naw. bitum. przy użyciu masy z otaczarki, mechaniczne rozłożenie mieszanki- warstwa wyrównawcza, wiążąca i ścieralna SMA), * 100 000,00 zł brutto dla Części nr IV -(remonty naw. bitum. przy użyciu grysów i emulsji - remonterem), *30 000,00 zł brutto dla Części nr V -(remonty naw. bitum. przy użyciu masy na zimno), oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie w formie referencji. 1.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). 1.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek opisany w ppkt 1.1.4. musi spełniać każdy z Wykonawców. 2. SPOSÓB DOKONANIA OCENY SPEŁNIANIA WYMAGANYCH WARUNKÓW: 2.1. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą. 2.2. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia. 2.3. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 2.4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagane warunki i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp Wykonawca przedkłada: 1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.2 oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ; 1.3 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. 1.4 Dołączą wykaz osób które będą wykonywać zamówienie, posiadających uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń o specjalności drogowej (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych przepisów). Wykazane osoby winne posiadać aktualne zaświadczenia o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego, 1.5 Dołączą wykaz wykonanych robót budowlanych (zgodnie z punktem 1.1.2 a) i b)) w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich zakresu i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, (referencje), 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 2.1 dokument wymieniony pkt 1 ppkt 1.1. oraz oświadczenia wymienione w pkt 1 ppkt 1.2. i 1.3. niniejszego rozdziału winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę; 2.2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp; 2.3 dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty w oryginale i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, poprzez reprezentujące ich osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 4. Pozostali Wykonawcy dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przedkładają zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdm.grudziadz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu ul. Gen. Józefa Hallera, 86-300 Grudziądz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu ul. Gen. Józefa Hallera, 86-300 Grudziądz pok. nr 7 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nie jest finansowany ze środków UE.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach w granicach administracyjnych Miasta Grudziądza w 2009 roku. Technologia wykonania remontów przy użyciu masy bitumicznej z recyklera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych przy użyciu masy z recyklera ok. 6600,00 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach w granicach administracyjnych Miasta Grudziądza w 2009 roku. Technologia wykonania remontów przy użyciu masy bitumicznej z otaczarki (ręczne rozłożenie mieszanki PN).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II/III Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych przy użyciu masy z otaczarki-(ręczne i mechaniczne rozłożenie mieszanki PN i SMA) Mechaniczne 2200,00 m2 Ręczne 4100,00 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach w granicach administracyjnych Miasta Grudziądza w 2009 roku. Technologia wykonania remontów przy użyciu masy bitumicznej z otaczarki (mechaniczne rozłożenie mieszanki, warstwa wiążąca i ścieralna SMA).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II/III Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych przy użyciu masy z otaczarki-(ręczne i mechaniczne rozłożenie mieszanki PN i SMA) Mechaniczne 2200,00 m2 Ręczne 4100,00 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach w granicach administracyjnych Miasta Grudziądza w 2009 roku. Technologia wykonania remontów przy użyciu grysów kamiennych i emulsji asfaltowej remonterem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: IV Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych przy użyciu grysów i emulsji - remonterem. 8450,00 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach w granicach administracyjnych Miasta Grudziądza w 2009 roku. Technologia wykonania remontów przy użyciu masy na zimno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: V Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych przez wbudowanie masy na zimno 60,00 Mg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

 

 


Załączniki do pobrania

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Zalacznik nr 5 (PDF, 0.00b) 2009-02-03 15:29:14 36
SIWZ (PDF, 0.00b) 2009-02-03 15:27:12 42
Zalacznik do umowy Kosztorys ofertowy (XLS, 0.00b) 2009-02-03 15:32:01 70

Wyjaśnienia i modyfikacje

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Wyjasnienie SIWZ (PDF, 0.00b) 2009-02-19 11:16:41 75

Wynik postępowania

Udzielenie zamówienia


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Sekcja Zamówień Publicznych BIP

Data wytworzenia:
03 lut 2009

Osoba dodająca informacje

Marcin Kantor

Data publikacji:
03 lut 2009, godz. 15:27

Osoba aktualizująca informacje

Marcin Kantor

Data aktualizacji:
06 kwi 2009, godz. 10:13