Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Zarządu Dróg Miejskich w Grudziądzu

Wyszukiwanie zaawansowane

Przetarg nieograniczony na "Przebudowę ulicy Kwidzyńskiej w Grudziądzu wraz z infrastrukturą towarzyszącą"


Grudziądz: Przebudowa ulicy Kwidzyńskiej w Grudziądzu wraz infrastrukturą towarzyszącą
Numer ogłoszenia: 29753 - 2009; data zamieszczenia: 28.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu , ul. gen. Józefa Hallera 79, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 45 10 395, faks 0-56 45 10 395.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdm.grudziadz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Kwidzyńskiej w Grudziądzu wraz infrastrukturą towarzyszącą.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Charakterystyka stanu obecnego ulicy Kwidzyńskiej. Ulica Kwidzyńska przebiega od skrzyżowania ul. I. Paderewskiego z Trasą Średnicową do granic administracyjnych miasta Grudziądza i stanowi wylot w kierunku Kwidzyna - Malborka. Przedmiotowa ulica posiada nawierzchnię bitumiczną ca 10 cm na podbudowie z tłucznia o grubości od 20 do 30 cm. Jezdnia ma szerokość 6 m i charakteryzuje się przekrojem drogowym. Brak krawężników i wpustów ulicznych sprawia, że woda spływa do zlokalizowanych po obu stronach jezdni zieleńców. Dodatkowo znajdujące się w koronie drogi drzewa charakteryzujące się gęstością występowania i brakiem zachowania skrajni poziomej, stanowią zagrożenie bezpieczeństwa ruchu drogowego. W ciągu ulicy usytuowane są również dwa przystanki autobusowe nie posiadające wydzielonych zatok autobusowych. Powoduje to zatrzymywanie się autobusów w pasie drogowym i stwarza dodatkowe zagrożenie bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz znacząco ogranicza płynność ruchu pojazdów. Zakres inwestycji: Projektowana przebudowa ulicy będzie polegała na: - budowie drogi o nawierzchni utwardzonej wraz z wjazdami do posesji w granicach pasa drogowego, - budowie przyłączy wpinających projektowane wpusty uliczne do istniejącej kanalizacji deszczowej zgodnie z warunkami Miejskich Wodociągów i Oczyszczalni w Grudziądzu, - przebudowie kolidujących kabli energetycznych oraz slupów oświetleniowych zgodnie z warunkami ENERGA - Operator SA, Rejon Dystrybucji Grudziądz, - wycince drzew będących w kolizji z projektowaną drogą. Przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja projektowa opracowana przez PROFIL Drogi i Mosty, mgr inż. Andrzej Stachowicz, ul. Skarżyńskiego 5/1, 86-300 Grudziądz, która stanowi załącznik do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 70.000,00 złotych (słownie: siedemdziesiąt tysięcy 00/100 złotych). 1.1. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a.pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku PKO BP S.A. nr 10 1020 5011 0000 9702 0169 6111 b.poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c.gwarancjach bankowych; d.gwarancjach ubezpieczeniowych; e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 1.2 Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w pok. 5, w godz. 7:30 - 15:00. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 1.3 Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.4 Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, t.j. do dnia 18 luty 2009 r. do godz. 10:00. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 1.5 Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 1.5.1 Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a)upływie terminu związania ofertą, b)zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, c)unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, pod warunkiem, że protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 1.5.2 Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy: a)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b)który został wykluczony z postępowania, c)którego oferta została odrzucona. 1.5.3 Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy: 1)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: *dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń o specjalności drogowej (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych przepisów) Wykazane osoby winne posiadać aktualne zaświadczenia o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. *Wykażą co najmniej 1 roboty budowlanej (z referencjami) zrealizowane w okresie ostatnich pięciu lat odpowiadające swoim rodzajem i zakresem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (przebudowę lub budowę ulicy miejskiej min. klasy G o długości co najmniej 500 mb) o wartości robót nie mniejszej niż 2.500.000,00 zł brutto każda.; 1.1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 +ustawy Pzp). 1.2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek opisany w ppkt 1.1.4. musi spełniać każdy z Wykonawców. SPOSÓB DOKONANIA OCENY SPEŁNIANIA WYMAGANYCH WARUNKÓW: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagane warunki i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp Wykonawca przedkłada: 1.1aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.2oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ; 1.3oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. 1.4Dołączą wykaz osób które będą wykonywać zamówienie, posiadających uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń o specjalności drogowej (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych przepisów). Wykazane osoby winne posiadać aktualne zaświadczenia o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego., 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 2.1dokument wymieniony pkt 1 ppkt 1.1. oraz oświadczenia wymienione w pkt 1 ppkt 1.2. i 1.3. niniejszego rozdziału winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę; 2.2Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp; 2.3dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty w oryginale i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, poprzez reprezentujące ich osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 4.Pozostali Wykonawcy dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przedkładają zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdm.grudziadz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu; ul. Gen.J. Hallera 79; 86-300 Grudziądz;.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu; ul. Gen.J. Hallera 79; 86-300 Grudziądz;Sekretariat pok. nr. 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nie jest finansowany ze środków UE.

 


Załączniki do pobrania

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Decyzje administracyjne (ZIP, 0.00b) 2009-01-28 13:21:46 40
Kosztorys ofertowy (ZIP, 0.00b) 2009-01-28 13:21:46 76
Projekt budowlany (ZIP, 0.00b) 2009-01-28 13:21:46 59
Projekt wykonawczy (ZIP, 0.00b) 2009-01-28 13:21:46 61
Przedmiary robot (ZIP, 0.00b) 2009-01-28 13:21:46 74
SIWZ (PDF, 0.00b) 2009-01-28 13:21:46 62
Specyfikacje techniczne Wykonania i odbioru robot (ZIP, 0.00b) 2009-01-28 13:21:46 53

Wyjaśnienia i modyfikacje

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Wyjasnienie 2 tresci SIWZ (PDF, 0.00b) 2009-02-09 15:37:39 53
Wyjasnienie tresci SIWZ (PDF, 0.00b) 2009-02-05 09:33:51 83

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
wybor najkorzystniejszej oferty (PDF, 0.00b) 2009-03-02 07:44:54 83

Udzielenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Ogloszenie o udzieleniu zamowienia 59434 2009 (PDF, 0.00b) 2009-03-12 10:14:46 16

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Marcin Kantor

Data wytworzenia:
28 sty 2009

Osoba dodająca informacje

Marcin Kantor

Data publikacji:
28 sty 2009, godz. 13:21

Osoba aktualizująca informacje

Marcin Kantor

Data aktualizacji:
12 mar 2009, godz. 10:14